zondag 23 januari 2011

eeeeejjj..... Biertje??

Het overgrote deel van de bestellers van mijn taartjes zijn collega's, dankzij hen (naast mijn familie) heb ik deze hobby zo uit kunnen breiden. Want om nou elke week een taart voor je zelf te maken is ook niet echt leuk. Door het vertrouwen van al die collega's heb ik kunnen oefenen en ontwikkelen, en voor sommige collega's maak ik al voor het derde jaar op rij hun kinder-verjaardagstaarten. Inmiddels heb ik al een bestelstop in moeten lassen tot en met maart, zo vol zit mijn kalendertje al weer!!! Collega Corrie was gelukkig nog op tijd met het bestellen van de taart voor haar zoon die 30 wordt. Maar ja, wat wil je als je een briefje neerlegt dat begint en eindigt met: "Lieve Linda"!
Voor haar zoon een bierdop taart, want hij is dus niet vies van een biertje. Het was geen moeilijke taart om te maken, maar ik heb alle letters met de hand uitgesneden om ze zo veel mogelijk op het Heineken-lettertype te laten lijken. Dat heeft wel een paar uurtjes gekost! Ik vond het wel erg moeilijk (of eigenlijk tegennatuurlijk) om die bierdop-rimpels in de zijkant te maken, want normaal ben ik altijd even bezig om de boel zo strak mogelijk te krijgen...
Tot de volgende taart, groetjes Linda

1 opmerking: