zondag 13 februari 2011

Stoer en Lief

Twee heel tegengestelde taarten mocht ik dit weekend maken. De eerste opdracht had als steekwoorden:
Stoer, draken, kasteel en chocolade.
Het resultaat: een stoer kasteel, bewaakt door een draak gevuld met chocolademousse. Ik heb de taart experimenteel bekleed met kleine gesneden steentjes in plaats van een grote lap marsepein, en daar heb ik één belangrijk ding van geleerd.... NOOIT MEER! wat een ****werk, alle steentjes snijden en op de taart plakken zodat het ook nog precies past. De zwaartekracht heeft het resultaat ook nog eens negatief beïnvloed helaas, onderin hebben de steentjes het nogal zwaar. Ach, als de jarige maar tevreden is he, maar dat hoor ik van de week pas.


De tweede taart was voor mijn nichtje Nikki. Zij wilde voor het derde jaar op rij een paardentaart. Dit keer heb ik de taart lekker knalroze gemaakt met rode bloemen en natuurlijk wel weer een paardje bovenop. Volgens mij vond ze hem wel leuk, want ik kreeg een knuffel van die lieve meid!

Tot de volgende blog!




4 opmerkingen:

  1. HET ZIJN WEER PLAATJES HOOR !!!!
    LEKKER LEKKER LEKKER !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 4****??? Ik ken alleen 3- en 5-sterren woorden die zoiets omschrijven...! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lin,

    Ik heb een berichtje voor je op mijn blog staan! Verrassing!! Je krijgt een award.

    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen