donderdag 17 maart 2011

Smullen...

Wie houdt daar nou niet van! Ik in ieder geval wel. Als het zoet is, dan kan ik er maar moeilijk van af blijven. Chocolade in alle soorten, maten en vormen, daar kun je me zelfs 's nachts voor wakker maken! Graag zelfs. En... het lijkt er op dat Sam er ook niet vies van is. Van de week kreeg hij voor het eerst iets te snoepen, namelijk een negerzoen. Tja, wat daarmee gebeurde lijkt me duidelijk, kijk zelf maar:



Heerlijk toch, lekker kliederen aan tafel. Vanavond ben ik zelf ook weer lekker aan het kliederen geweest in mijn keuken. Want waarom lukt het bij koken en bakken nou nooit om de keuken brandschoon en opgeruimd te houden? Als ik aan de gang ben geweest om iets te bakken ligt meestal de vuile vaat torenhoog opgestapeld, de gootsteen zit vol met klodders beslag en onderdelen van de keukenmachine, en op het aanrecht is het zoeken naar een plekje waar geen troep ligt. Maar ja, als alles dan weer netjes is en je hebt een heerlijk geurende bakplaat vol met chocolade-walnoot cupcakes met chocolade frosting. Ach... dan kan mijn avond niet meer stuk!

SWEET DREAMS!





1 opmerking:

  1. Heerlijk om weer eens een foto van dit knulletje te zien........en wat voor een:-)

    ''operatie negerzoen''

    Ik zie hem denken......wat mijn moeder kan dat kan ik ook....lekker alles vies maken....puh!

    ........jij bent toch nog even bezig met opruimen....dan ga ik in die tussentijd gezellig bij Sam zitten en ben zo vrij om zo'n smakelijk uitziende cupcake te proeven;-)jammie!!

    Fijn weekend!
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen