maandag 6 april 2015

Facebook actie

Na een lange pauze was er ergens eind maart weer de kriebel om eens wat anders te doen dan luiers verschonen, flesjes geven en babypraat. Om te kijken of er nog interesse was in taarten van mijn hand besloot ik om een oproepje op facebook te zetten. Men kon een taart aanvragen, met een leuk onderwerp natuurlijk. En onder die aanvragers zou ik dan een taart verloten.
Gelukkig was er zeker nog interesse in mijn taarten, en naast de gewone aanvragen voor verjaardagstaarten waren er ook genoeg reacties op facebook. Sam mocht een naam uit de hoge hoed halen, en nam zijn taak gelukkig erg serieus. De rest vd week heeft hij met de hoed en lootjes gespeeld, dus dat was al een succes!
Vrijwilliger Wim van mijn werk won de loting, hij had een 'Oude taart' taart gevraagd! Leuk om te maken, vooral omdat ik weet dat Wim wel tegen een grapje kan...
Hierna was het de beurt aan de eerste bestellingen, de foto's spreken voor zich toch:
 
 
 

  
 
Nu op naar de bruidstaart die voor volgende week besteld is, leuk dat mensen me toch weer weten te vinden! Groetjes Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten