dinsdag 16 november 2010

May the force be with you

Geen idee uit welke star wars film deze uitspraak komt, of wie het uberhaupt zegt. Maar dat het bij star wars hoort weet de gemiddelde Nederlander volgens mij wel!
Voor Bart mocht ik de allerlaatste taart in mijn 'oude' keuken maken, een Clone wars taart. Dat is de tekenfilmversie van Star wars.
De komende tijd heb ik gelukkig geen meer bestellingen, want zonder keuken wordt het normale avondeten al een opgave denk ik. De oven gaat komende week al weg, maar gelukkig hebben we de magnetron nog. Veel kant en klaar voer dus. Zoals het er nu naar uitziet word het dus 2,5 week zonder keukenblok en afwasmachine en 3,5 week zonder oven (en meubel). Dat ik daar een beetje tegen op zie zal nu wel duidelijk zijn... maar het moet eerst een rommeltje worden wil je wat moois krijgen hé?
Maar goed, terug naar de taart. Clone wars dus. Eerlijk gezegd zag ik van te voren niet in hoe ik dat voor elkaar moest krijgen, maar na wat zoeken heb ik een puzzelplaatje van Yoda (die groene oude dwerg) gevonden dat wel te doen was. Hierbij nog de informatie dat Bart gek is op de lichtzwaarden uit de film leverde het volgende resultaat op:




Met het uiteindelijke resultaat ben ik zeker tevreden, nu de jarige nog!
Tot de volgende blog, groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Allereerst nog Proficiat met die kerel van je!!!

    Wat weet jij er toch telkens weer wat leuks van te maken, en denk dat Bart graag zijn tanden zet in deze prachtige taart.

    Ik zie het al helemaal voor me dat kleine Sam straks naast mama aan het aanrecht staat en ook wil boetseren met stukjes marsepein;-)

    Maar hoop wel voor jou dat je tegen de tijd dat het zover is je al héél véél plezier hebt mogen beleven aan je nieuwe keuken.

    Zet 'm op hé!
    Succes met alles!
    Lieve groet en knuffel voor Sam.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    Daar zit ....Johan toch niet mee.
    Gewoon Mac!!!

    Oppas oma Tiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi! Marcel kon niet lachen om 'groene dwerg'... Ik wel!!!
    Mooie taart, alweer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Als de nood erg hoog wordt mogen jullie gerust bij ons een vorkje komen meeprikken hoor !!!!

    De ouwetjes uit Sleeuwijk.

    BeantwoordenVerwijderen