donderdag 31 maart 2011

Cars

Shame on me! Was ik toch helemaal vergeten deze taart te laten zien. Het is me niet eerder gebeurd dat ik geen foto had van het eindresultaat, maar ik kan me vaag herinneren dat deze cars-taart nogal laat op de avond af was... Waarschijnlijk was ik toen zo taartmoe dat ik hem direct in de doos gedaan heb en deze gauw de vriezer ingeschoven is! Geen idee hoe het komt dat ik ineens aan deze taart moest denken, maar gelukkig kan ik hem nu alsnog plaatsen. De moeder van Daan had nl wel foto's voor me. Het zou natuurlijk wel heel slordig zijn om een taart van één van de trouwste klantjes te vergeten. Want Daan en zijn grote broer Jasper hebben al aardig wat taarten van me afgenomen. Volgens mij was dit al de zesde taart die ik voor de familie maakte!



Tot blogs! Groetjes Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten