maandag 7 maart 2011

Voetbal, ballet en...kaas?

"Wat zeg je? Kaas?", "Weet je het zeker?". Dat was zo ongeveer mijn reactie op de bestelling van deze taart. Wat een moeilijke onderwerpen om te combineren zeg. Deze jarige houdt namelijk van voetbal, ballet en heel veel kaas eten! Uiteindelijk heb ik besloten om wat miniaturen te boetseren en deze bovenop te leggen. De kleur van de toplaag is donkerpaars, maar dat is wat moeilijk te zien op de foto. De taart was pas laat in de avond af, en hij moest direct de vriezer in, dus dan maar wat foto's geschoten bij lamplicht, en helaas klopt er dan ineens niets meer van de kleuren. Ik heb weer eens een keer gebruik gemaakt van de impressiemat, en dat is best goed gelukt. (moet ik er eigenlijk niet bij vertellen dat ik de lap 3x overnieuw heb moeten uitrollen omdat ik niet hard genoeg op de deegroller durfde te drukken, de impressie zit dan maar half in de lap gedrukt) Nu dan het resultaat:

Tot blogs! groetjes Linda

1 opmerking: