woensdag 9 maart 2011

Vroege vogel (bruidstaart)

Normaal ben ik niet zo'n vroege vogel/blogger, maar ik heb er voor mijn gevoel al een aardige 'dag' op zitten. Zoontje Sam is nl hartstikke ziek, en het is natuurlijk een ongeschreven regel dat je 's nachts altijd nog ietsje zieker (lees luidruchtiger) hoort te zijn dan overdag! En vooral niet slapen dan natuurlijk, rond een uur of 2 zat onze nacht er dan ook al weer op. Mazzel dat ik al om 21.30 naar bed was gegaan, heb ik tenminste nog een paar uurtjes slaap gehad.
Maar goed, omdat ik er toch zo vroeg bij ben is het een uitgelezen kans om een blogje te maken. En dat kan mooi over de bruidstaart die ik eergisteren voor Silvia en Arie maakte! Ze zijn gisteren getrouwd en hadden gelukkig prachtig weer. Het was een erg leuke opdracht om te doen, want deze bruid was zeer relaxed en was zeker geen Bridezilla! Voor wie die term niets zegt, het is een amerikaans begrip voor bruiden die zich gedragen als een monster oftwel godzilla. Gelukkig voor mij was hier dus geen sprake van, de opdracht bestond voornamelijk uit de termen; "Ach kijk jij maar", "Verras ons maar" en "Jij weet het beste wat mooi staat". Kijk, dat hoor ik nou graag ;) Ik was er al wel achter dat de bruid niet echt van tuttig, roze en allerlei franjes houdt, dus daarom gekozen voor een strakke taart in lila, want die kleur hadden ze ook in de bruidskleding.
De taart was op verzoek van het bruidspaar gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam. Hier moest ik ook wel een beetje om lachen, want ik denk bij bruidstaart meestal aan een luxe, chique vulling als champagnecreme ofzo, maar dit past wel weer helemaal bij de relaxte bruid. En tja, als je het lekker vindt, waarom dan niet!

Tot blogs, groetjes van een inmiddels slaperige blogger ;)

3 opmerkingen:

  1. Ach,ach,ach....ik heb met jullie te doen!!
    Midden in de nacht met zo'n ziek Tiels manneke gaat je niet in de koude klere zitten(lees nachtpon;-)

    Ja op deze leeftijd raken de afweerstoffen op die het kind van moeders mee krijgt bij de geboorte...

    Hoop voor Sam en jullie dat hij snel weer opknapt!!

    De bruidstaart is naar wens van het bruidspaar, ik vind hem ook erg mooi met die waterval van bloemetjes en twee hartjes.....eenvoudig maar lief!

    Nou Linda wij hebben geen kleine uk meer in huis maar Har wordt al weken uit de slaap gehouden door een hoestende en proestende wederhelf....:-(
    Knap lastig en vermoeiend!

    Beterschap met Sam,XX
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sam weer een beetje beter? Wij zijn weer terug in het land. lekker uitgewaaid, was erg leuk. Groetjes, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou deze is ook weer te mooi om op te eten !!!!

    En Sam was vandaag bij omadag weer helemaal de oude !!!!
    Liefs, mam

    BeantwoordenVerwijderen