woensdag 8 juni 2011

Even een boekje open doen!

En wat voor één! Onderstaand Italiaans taartdecoratieboek kreeg ik van mijn lieve zus en zwager, na hun vakantie op Sicilië. Traditiegetrouw zoekt mijn zus tijdens elke vakantie in het buitenland  naar een bak- of kookboek om mij als souvenir kado te geven. Erg lief, want ik ben dol op dit soort boeken om mijn verzameling uit te breiden. Naast deze Italiaanse beauty heb ik al een Japans en Amerikaans boek gekregen. En het blijft niet alleen bij de vakantie, want ook voor mijn verjaardag en met kerstmis kreeg ik vorig jaar prachtige decoratieboeken kado.

Het is een beetje jammer dat ik van fotografie duidelijk geen kaas heb gegeten, maar om jullie toch een idee te geven van de prachtige grote foto's in het boek heb ik een poging gewaagd om dit zichtbaar op de foto te krijgen... tja, ik zei al dat het een poging was ;)




Nu is mijn zus niet alleen goed ik kadootjes kopen en geven, ze kan ze ook nog eens prachtig inpakken! kijk voor meer (lees; goede) foto's op haar blog: Lovingleiden.

Tot de volgende blog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten