zondag 12 juni 2011

Ahoy matey!

Jaja, mijn eerste piratentaart is een feit. Uiteraard mocht de schatkaart niet ontbreken, deze heb ik gemaakt van een heel dun uitgerold stuk marsepein. Met eetbare stift heb ik de tekeningen erop gemaakt, en de zee is ingekleurd met wat verdunde blauwe kleurstof.
Wederom weer een lekkere kleurstof-knaller. Dit soort taarten zijn volgens mij wel het recept om van ieder rustig engeltje, een hyperactief rondstuiterend kind te maken! Maar ach, je bent maar 1 keer per jaar jarig dus dan mag dat he.


Dus Boaz, neem maar een er fles rum bij en "Drink up me hearties YoHo!"

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie echte piratentaart geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, deze taart bedoelde je met die schatkaart. Marcel dacht dat Sam een piratenfeestje zou krijgen :D Hij is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen