zaterdag 29 oktober 2011

Zwangere buik-taart

Nee... ik zal meteen elk vermoeden na het lezen van de titel de kop indrukken: ik ben niet zwanger! Deze zwangere buik-taart mocht ik afgelopen week maken, voor het afscheidsfeestje van een collega. Traditiegetrouw ontvang je op mijn werk een feestje met kado's als je met zwangerschapsverlof gaat.


Deze buiktaart had ik al een paar keer voorbij zien komen op internet, nu had ik een mooie reden om er zelf een te maken. Wel even onthouden voor volgende keer:
Je moet eerst de borsten met roze bekleden voor je de groene lap eroverheen gooit! Dat was ik dus vergeten, waardoor ik de lap op moest tillen en het een beetje een rommeltje met de botercreme werd. Gelukkig was het aardig te herstellen, alleen heeft de zwangere dame wel wat last van cellulitus op de borstpartij! gelukkig ging het mes er snel in en was de smaak er niet minder om ;)

Groetjes Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten