zondag 7 oktober 2012

Een dol-fijne dag

Voor trouwe klant Jonne maakte ik dit jaar een dolfijnen taart voor zijn zevende verjaardag. Dit lieve jongetje wilde ook graag taartjes maken tijdens zijn kinderfeestje, dus vandaag ben ik bij hem langs geweest met tassen vol taartspulletjes. Hij en maar liefst zeven vriendjes en vriendinnetjes mochten een eigen boltaartje te maken. Het was ontzettend leuk om te doen, de kinderen hadden lol en het zijn hele leuke taartjes geworden. De vloer plakte enigzins, en er hing een soort stofwolk van poedersuiker in de woonkamer, maar dat mag de pret niet drukken. De foto's houden jullie nog even te goed, ik had wel een camera bij me maar was veel te druk om zelfs maar aan foto's maken te denken! Hieronder wel Jonne's dolfijnentaart:



Fleur, (ook al weer zo'n trouwe klant) kreeg dit jaar een "Jokie en Jet" taart. Wie?? Ik kreeg gelukkig een plaatje gemaild, want het zei mij helemaal niets. Maar als je dan 'ta-ta-ta-ta-ta-tatada doet dan weet ik meteen dat je het carnavalsfestival in de Efteling bedoeld! En Fleur wilde ook graag stippeltjes, want die had ze vorig jaar ook op haar taart, lief hè.


Tot blogs weer, groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Stippeltjes van vorige taart zijn dus goed blijven hangen bij Fleur in haar koppie...
    Datzelfde heb ik met het deuntje van ta-ta-ta-ta-ta-tatada....blijft ook altijd in dit hoofd hangen wanneer ik het hoor...

    Prachtige kinderverjaardagtaarten met thema heb jij weer gemaakt!!!
    Die zullen heerlijk gesmaakt hebben!!!

    Lieve groeten!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige taarten heb je weer gemaakt Linda, kunstig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen