dinsdag 19 maart 2013

Dora en K3

Februari was een drukke taartmaand. Had ik in januari geen enkele bestelling, nu waren dat er 4 in een tijdsbestek van twee weken. Allemaal erg leuk om te maken, en dat gold zeker voor onderstaande twee. Besteld door een moeder die via mond-tot-mond reclame bij mij is terecht gekomen, en na twee taarten voor haar zoontje, nu twee taarten voor haar dochtertje wilde.
Een echt dametje, dat houdt van Dora en K3, zoals volgens mij alle 5 jarigen! Ik heb gekozen voor 'platte' taarten, dus geen boetseersels omdat de taarten in de diepvries gingen en afgehaald werden bij het Tielse Taartafhaalcentrum in Sleeuwijk! (oftewel de diepvries in mijn ouderlijk huis beheerd door mijn lieve moedertje!) Dankzij haar heeft al menig taart zijn weg naar een tevreden klant gevonden. Dus bij deze; mama bedankt!



Tot de volgende taarten weer! Groetjes Linda

2 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi weer, én praktisch opgelost zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    wat is je dora taart goed gelukt, ik had zelf laatst ook een bestelling voor een dorataart, maar had echt veel moeite met de ogen..grrrrr. Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt kijken, al ben ik nog maar een beginneling......
    Groetjes Esmé van taarten van esme

    BeantwoordenVerwijderen