zaterdag 9 maart 2013

een taartje met een paardje

Een gezellige oud-collega verzocht mij weer een taartje te maken voor haar dochter die 5 jaar werd. Na een barbietaart vorig jaar en een Mickey Mouse taart voor haar broertje mogen we toch inmiddels wel spreken van een vaste klant! Altijd leuk, als mensen je nog weten te vinden :)

Dit keer was de jarige duidelijk, het moest een paardentaart worden.Maud is een echt meisjes-meisje, dat kan maar een ding betekenen toch? Roze en bloemetjes!

Ook bestelde haar moeder nog geprinte plaatjes van paarden om zelf op cupcakes te plakken. Deze zijn met de foodprinter gemaakt en daarna uit de vellen gestoken met een ronde uitsteker. Toen bedacht ik me dat het lastig meenemen was al die vellen. Dus heb ik ze losgeknipt van elkaar zodat ze met plastic ondergrondje in een tupperware bakje paste. Al met al een avondje flink freubelen, met hopelijk straks een leuk resultaat!
Helaas ben ik een goede foto vergeten en heb ik alleen dit telefoonexemplaar.
Tot blogs weer, groetjes Linda

1 opmerking: