zondag 30 maart 2014

Babynieuws

Zo, het is even stil geweest op mijn blog. Maar dat had een goede reden! Ik heb de afgelopen weken alle bestellingen geweigerd omdat ik me zo beroerd voelde... Ja hoor; Sam krijgt een broertje of zusje!!
En net zoals bij de vorige zwangerschap ging het begin van deze gepaard met hevige misselijkheid en vermoeidheid. Gelukkig begin ik me nu weer een beetje normaal te voelen en kwam ineens de zin om te bakken en te freubelen weer terug!

Eerst maar eens de kleine spruit laten zien:
Dit was de termijnecho, inmiddels 3 weken geleden. Wat betekend dat ik nu zo'n 14 weken zwanger ben. De baby wordt eind september verwacht.

Onderstaande cupcakes maakte ik voor visite vorige week, gewoon simpele vanillecakejes maar met chocoladeglazuur en als experiment een paasei erin meegebakken:



 
En omdat ik vanochtend zin had om iets te maken, maar geen zin had in een vieze keuken maakte ik deze leuke cupcakes gemaakt van rompertjes en sokjes :)
Het idee heb ik van Pinterest gehaald, hieronder zie je in stapjes hoe je de rompertjes moet opvouwen. Ik heb voor kleuren gekozen waarvan ik weet dat de ontvangster hiervan ze mooi vindt. Je kunt het gemakkelijk aanpassen voor een jongen of meisje, of voor neutrale kleuren kiezen als je het geslacht nog niet weet.
 
 
 
 
 Heel simpel en leuk om te maken, met een geinig resultaat zo samen in een cupcakedoosje vond ik zelf!
Veel taarten  hoeven jullie binnenkort dus niet te verwachten van mijn hand, maar er staan wel twee grote workshops op de agenda. Daar zal ik over enkele weken over berichten! 
Groetjes Linda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Onder je hart
    Voltrekt zich een wonder

    Geniet ervan
    Het is zo bijzonder....

    Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!!

    En de verschillende cupcakes zien er lekker én grappig uit,
    echt iets om te onthouden voor een leuk cadeautje.

    Fijne zondag en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie echofoto! Wat een geinig idee om een paasei mee te bakken. En leuke cadeautjes (haast nog zonde om uit elkaar te halen) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kado! Grappig om baby spullen te vermommen als iets anders ;)

    BeantwoordenVerwijderen