zaterdag 27 december 2014

Wim 65

Voor Wim, die al jaren trouw vrijwilligerswerk doet op de zorgboerderij waar ik werk, mocht ik een drielaags stapeltaart maken. Zijn kinderen hadden voor hem een surpriseparty georganiseerd. Wim was blij verrast door het grote aantal mensen dat hem opwachtte na het geheime afleidingsetentje dat hij eerder op de avond aangeboden had gekregen.

Wim werd dus 65, en houdt als hobby vogeltjes. Verder mocht ik alles zelf bedenken. Ik ben maar gewoon begonnen en zou dan vanzelf zien wat er uit mijn handen kwam. Zonder de topper;
de topper die ik in 1,5 uur klaar had;
En het totaalplaatje, met kleine vogeltjes uit een siliconenmal die ik in China heb besteld. Duurde 5 weken voor hij er was, maar voor amper € 2,- was dat het wachten wel waard.

Tot blogs! groetjes Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten