woensdag 12 september 2012

Oude taart

Het is best druk geweest de afgelopen weken, en hieronder heb ik nog wat taartfoto's die ik nog niet geplaatst had. Inmiddels is het dus wel 'oude taart' ;-)

Deze taart was voor een voormalig collega, haar dochter had deze taart als verrassing besteld. Zoals gevraagd heb ik er een 'snoezige' taart van gemaakt!


De volgende twee taarten waren ook weer voor een voormalig collega, leuk dat ze me nog steeds weten te vinden. Voor sommige maak ik al jaren de verjaardagstaarten van hun kinderen. Zo ook onderstaande. Papa en twee kinderen uit dit gezin zijn allemaal vlak bij elkaar jarig, en dit jaar werden ze bij elkaar opgeteld 50 jaar! Reden voor en gezellig feestje en taart natuurlijk.


Papa werkt bij Friesland Campina, iets met kaas (sorry Mirjam ik weet niet meer wat) Dochter Maureen houdt erg van zwemmen, en Thijmen is gek op zijn DS.




En last but not least werd mijn eigen papa gisteren 72. Dit werd afgelopen weekend alvast gevierd. Erg lastig om een taart te bedenken als je er al zo veel voor hem gemaakt hebt, en het was ook behoorlijk warm het weekend, geen ideaal weer om met marsepein te werken. Daarom heb ik het vrij basic gehouden, en een kersentaart gemaakt. Mijn vader is nl een fan van de echte Tielse kersen. Helaas is dat seizoen al weer voorbij, dus moest hij het met kersentaartvulling doen.
Zo, nu ben ik weer een beetje bij wat betreft de taarten, tot de volgende keer maar weer!
Groetjes Linda


1 opmerking:

  1. Oh wat heb je er veel gemaakt de laatste tijd - echte kunstwerken weer hoor!

    BeantwoordenVerwijderen