zaterdag 12 oktober 2013

Happy Bird-day!

Het is weer feest bij mijn vaste klantjes, deze week werd Fleur 4 jaar. Zij houdt van disneyfiguren. Ik mocht zelf kiezen welke ik maakte. Aangezien ik mickey mouse het leukste vind werd het die. Samen met zijn vriend Donald, die ik na anderhalf uur priegelen wel uit het raam kon mikken...Maar gelukkig was het maken van de lekkere picknickhapjes echt een feestje!

 Ninah werd 9, en kreeg voor het eerst een Tielse taart. Via een andere vaste klant kwam haar moeder bij mij terecht. De wensen; een lieve vrolijke taart in pip-style.
 Jonne (en zijn broertje en zusje) weten me altijd weer uit te dagen met hun taartwensen. Dit keer was de vraag een blauwe grasparkiet! Nu moest ik eerst googelen hoe zo'n beestje er dan wel niet uit ziet. En eerlijk gezegd dacht ik meteen; pffff dat lukt me nooit (mooi). Gelukkig bleek het uiteindelijk heel leuk uit te pakken. En dat met een kleurencombi (blauw en groen) die officieel helemaal niet bij elkaar passen. Leuk detail; Happy Birdday!

De moeder van Jonne had op mijn facebookactie gereageerd en sleepte een tweede prijs in de wacht. Zij wilde haar moeder graag verrassen, en kreeg daarvoor deze chocolade en vanille-aardbeien cupcakes.
 
Zo, dat waren weer heel wat leuke opdrachtjes om te maken. Komende weken staat er nog heel wat op het programma, dus op naar het volgende blog met resultaten!
Groetjes Linda

2 opmerkingen: