zaterdag 2 november 2013

oktober taart maand

Zo, oktober zit er inmiddels weer op. En het was de drukste taart-maand in lange tijd! Hieronder kun je de taarten van de afgelopen drie weken zien;

Voor Linde een shetlandpony op haar taartje:
 
 Voor mijn ex-buurman een visser taart, de eerste versie was wat kaal, er miste nog wat:
 Grappig dat zo'n klein verschil gelijk een heel ander effect geeft:
 Joëlle is gek op voetballen (ik niet) haar favoriet Pelle heeft dus rugnummer 9 ipv 19 oeps:
 Tussendoor nog een avondje gefreubeld aan deze schapenkoekjes:
 Op facebook had ik een taart beloofd aan degene die een goede reden had om een ander met taart te verrassen. Dat werd het team van Thomashuis Beesd, zij hadden een bewoner gered die een hartstilstand kreeg. Een grote impact op het team, dus ik vond dat zij de taart zeker verdienden:
 
 De taart werd goed ontvangen, en reken maar dat er flink van gesnoept is!
Een oud-stagiaire bestelde twee taarten voor haar moeder die 50 werd. Moeder houdt van yahtzee, werkt in kinderopvang (luier, flesje), strijkt heel graag(?!) en houdt van misdaadseries (mes en geweer, inspiratie was hier op) 
 
Hehe, helaas heb ik geen foto's van de twee mega cupcakes die ik weer mocht maken voor cakesmash fotoshoots. Maar je kunt zo misschien ook wel zien dat het best druk was de afgelopen tijd!
Nu ga ik lekker weer wat taartvrije maanden tegemoet. Maar helemaal taartvrij zal het bij mij waarschijnlijk nooit zijn, dan verzin ik gewoon weer wat nieuws!
Tot blogs, groetjes Linda

4 opmerkingen:

  1. Zo, jij bent flink druk geweest, wat een kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou energie en inspiratie lijken onuitputtelijk wat taarten maken betreft,de ene nog leuker dan de andere.Telkens weer die persoonlijke 'touch' die heel duidelijk en vaak op grappige manier iets uitbeelden over het feestvarken.

    Ik vind je schaapjes ook zó leuk bedacht!!

    Fijn weekeind en knuffel voor Sam!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die shetlandpony is geweldig! En wat leuk he dat wat kleine details zo'n verschil kunnen maken. Ziet er allemaal weer uit om op te vreten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie taarten allemaal! Vind dat paardje heel schattig! En die taart versierd als taart staat bij mij ook nog op mijn lijstje om te maken! Heel leuk :)

    Liefs Desiree van Sweet Happinez

    BeantwoordenVerwijderen